POLITICA DE RETURNARE SONY CENTER

Puteti consulta aici intregul text de lege.

 RETURNAREA PRODUSELOR

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Conform O.U.G Nr.34/2014, Art. 14, Alin. 3 : "Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcţionarii produselor."

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C BLOKKER DISTRI S.R.L  de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C BLOKKER DISTRI  S.R.L va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la  decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :
a) Forumularul de retragere - se va transmite numai prin e-mail (office@premiumbrand.ro) - produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei :

 

Nume client  :


Numar factura fiscala  :


Denumirea produsului (produselor) si cantitatea :


Motivul returnarii* :


Contul IBAN ** :


Alte mentiuni :
 

* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice.
** Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu cardul (in acest caz se va transmite contul IBAN al cardului de pe care a fost platita comanda), cu ordin de plata sau a comenzilor livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare (in acest caz, ca metoda optionala de rambursare este mandatul postal insa recomandarea noastra este prin transfer bancar). In cazul persoanelor juridice, singura metoda de returnare a baniilor este cea prin transfer bancar.

b) orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract.

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE: 

-Produse rezervate si ridicate din magazinele Sony Center. Acestea pot fi verificate si testate la momentul achizitionarii.
- Produse fara ambalajul original si complet, asa cum a fost livrat (pachet complet, asta insemnand si suportii de polistiren sau carton care au rolul de protejare al produsului)-Produse deSigilate, Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului.
- Produse cu ambalaj deteriorat / rupt / inscrisuri facute de client / scoci in exces sau alte situatii care poate conduce la deteriorarea ambalajului sau a etichetelor
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respecta termenii de garanție;
- Produse care nu respecta termenii certificatului de garanție;
- Software, licențe desigilate (Sisteme de operare, aplicații, antiviruși etc.), jocuri desigilate, extensii de garanție desigilate; licențe electronice (software/aplicații PC, Android etc.) - odata transmise electronic, nu se pot returna;
- Telefoane mobile, smartphone-uri, tablete, cu sistemele de operare schimbate fața de cele din fabrica (rootarea dispozitivelor - acest lucru contravine condițiilor de garanție ale producatorilor);
- Consumabile desigilate (cartușe, tonere, riboane etc.);
- Produse aduse pe comenzi speciale;
- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Produse identice desigilate in cazul achiziționarii mai multor bucați (in acest caz se accepta o singura bucata desigilata);
- Produse primite cadou la alte produse doar cu condiția unei noi achiziții;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revândute sub nici o forma.

Produsele care prezinta defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) in termen de 24 de ore de la recepție vor fi inlocuite (fara alte costuri - in limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii) cu condiția notificarii in scris la adresa de e-mail de mai jos. In cazul in care nu se respecta condițiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garanție.

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate)

 DATE RETURNARE:

Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și dupa caz impreuna cu produsele cadou) conform celor de mai jos:
S.C BLOKKER DISTRI S.RL
Magazin Sony Center Baneasa
Soseaua Bucuresti - Ploiesti nr44C
Baneasa Shopping Center, Galeria Mobexpert
Luni- Sambata 10 - 21
Duminica 10 -20
Email:office@premiumbrand.ro

Este recomandat ca produsele sa fie returnate direct la adresa indicata sau prin curier rapid.
Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar sau mandat poștal.