INFORMATII DESPRE SERVICE SI GARANTIE


Garantie generala Sony:

Produsele achizitionate din reteaua SonyCenter beneficiaza de o perioada de garantie de 2 ani pentru televizoare, echipamente video, Hi-Fi, camere video, sisteme stereo auto si alte produse audio-video.
Daca produsul dumneavoastra necesita reparatie, trebuie sa prezentati documentele de cumparare in original. Daca nu detineti aceste documente, va trebui sa achitati plata reparatiilor.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@premiumbrand.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Unele produse, precum lampi, proiectoare şi acumulatoare au o garanţie limitată. Pentru a afla mai multe, consultati conditiile de garantie generala Sony.

Ce nu acopera garantia?

Garantia nu acopera defectiunile cauzate de:

  • umiditate
  • scaparea produsului
  • descarcari electrice
  • utilizarea necorespunzatoare a produsului

Pentru mai multe informatii, cititi conditiile de garantie generala Sony
Defectiuni cauzate intr-unul din modurile descrise mai sus? Nu va ingrijorati, puteţi beneficia in continuare de reparatia produsului Sony - va trebui doar sa achitati o taxa.

Aveti probleme cu produsul dumneavoastra Sony?

Va putem oferi asistenta pentru reparatia produsului dumneavoastra Sony

1 - Prezentati produsul la Punctul de Colectare Service in oricare din magazinele Sony Center.
2 - Se va intocmi o fisa de reparatii de catre reprezentantul nostru din magazin. 
3 - In cel mai scurt timp veti primi produsul reparat.

Pentru produsele aflate in garantie este necesara prezentarea facturii fiscale si a certificatului de garantie.

 

Termeni de garanţie pentru telefoanele si tabletele Xperia

Puncte colectare service: MAGAZINELE GERMANOS / COSMOTE / INTERNITY / BEEEP COSMOTE - PREDARE IN MAGAZIN
http://www.germanos.ro/eshop/shops/showSearch.eg
Telefon/Fax: 021-311.51.78  / 021-311.51.79
Email: allservice@germanos.ro

Citiţi termenii de garanţie complet.
Citiţi cardul de garanţie
Document informativ despre qaranţia europeană.

 

GARANTIA SI SERVICE PENTRU PRODUSELE VAIO

Garantia aparatelor din gama VAIO este de 24 de luni . Acesta incepe din momentul in care va conectati pentru prima data la internet (seria aparatului va fi automat inregistrata in baza de date VAIO). In cazul in care veti avea nevoie de service pentru aparatul dumneavoastra, acest lucru se va realiza in cativa pasi:

  • Apelati CALL CENTER-ul VAIO la telefon 021 313 88 72. Este necesara seria laptopului pe care o veti gasi pe capacul inferio al produsului. Este formata din 15 cifre despartite de o steluta. Urmati indicatiile robotului care va intampina.
  • Un curier rapid va ajunge la dumneavoastra acasa pentru a ridica aparatul. In aceasta cutie veti pune laptop-ul fara baterie si adaptorul de retea.
  • Veti primi aparatul inapoi acasa tot prin curierat rapid.

Aparatele care au iesit din perioada de garantie pot fi reparate in unitatile licentiate Sony VAIO:
MB Distribution S.R.L.
Barbu Vacarescu, nr. 162
020284 Bucuresti
Luni-Vineri:8.30-17.30 0
www.mbd.ro
Telefon: +40 21 231 79 88
Fax: +40 21 230 03 13
Email / Suport electronic: service@mbd.ro



Politica pixelilor morti

Sony urmeaza politica internationala in ceea ce priveste inlocuirea unui aparat cu pixeli defecti (0,0005% pixeli - din rezolutia display-ului). Pentru calcularea numarului de pixeli defecti admisi in functie de rezolutia display-ului accesati urmatorul link link.

Pentru service VAIO, va rugam sa contactati

CENTRUL DE ASISTENTA VAIO
Telefon : 021/31.38.872
Program de lucru :
Luni - Vineri , 9:00-17:00
E-mail: customersupport.ro@vaio-link.com
Pentru a intra in legatura cu operatorul VAIO, va rugam sa urmati pasii prezentati de catre robotul care va intmpina.
Este necesara seria laptop-ului pe care o veti gasi pe spatele acestuia. Este formata din 15 cifre despartite de o steluta.

  • Un curier rapid va ajunge la dumneavoastra acasa pentru a ridica aparatul.
  • In aceasta cutie veti pune laptop-ul fara baterie si adaptorul de retea.
  • Veti primi aparatul inapoi acasa tot prin curierat rapid. Sistemul de curierat este necesar pentru transportul aparatului de la dumneavoastra in unitatea service aflata in afara tarii.

Aparatele aflate in garantie sunt reparate in afara tarii!

 

 

Garanţia extinsă

Aceasta este o garanţie pe o perioadă de pana la 5 ani cu aceleaşi condiţii ca cele în cazul garanţiei generale Sony
Dacă produsul dumneavoastră necesită reparaţie, trebuie să prezentaţi certificatul de garanţie.
Doriţi să obţineţi o garanţie extinsa? Trebuie să aplicaţi pentru aceasta într-un interval de 3 luni de la cumpărarea produsului dumneavoastră Sony.

Termeni si conditii